Ga naar inhoud


23,5 graden onvindbaar


timmerman_606

Aanbevolen berichten

Heb zelf zaterdag jl. mijn lnb vervangen bij een schotel (60 cm) in de Ardennen. Ook bij mij zit de 19,1° geklemd en (kijkend naar de schotel) hangt de linker hals vrij. De 23,5° LNB is lichtjes gekanteld, daarvoor het papiertje (dat bij de lnb zit) en de waterpasser gebruikt.

Prima ontvangst!

Wel moeten bricoleren aan de houder van de lnb. De houder was te breed vooor deze lnb. Maar een metaalzaag en een verstekbak hebben voor de oplossing gezorgd.

Trouwens ook mijn maxplus vervangen door een Sab Titan 3606. Ben tevreden over mijn nieuwe configuratie.

Hier thuis zit de LNB op dezelfde manier in de houder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ondertussen iets vernomen dat er een hele boel mensen problemen hebben met astra3. Blijkbaar werkt het met de koppen van TVVl wel goed, maar die zijn er natuurlijk enkel voor kleine schoteltjes (60cm). Heb je een schotel van 80cm dan hebben verschillende merken van LNB problemen, die veroorzaakt zijn door Astra/TVVL ... Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt.

Azbox Premium+ / Sab Sky mini 4800 (2x)
13/19/23/28 op multiswitch Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen iets vernomen dat er een hele boel mensen problemen hebben met astra3. Blijkbaar werkt het met de koppen van TVVl wel goed, maar die zijn er natuurlijk enkel voor kleine schoteltjes (60cm). Heb je een schotel van 80cm dan hebben verschillende merken van LNB problemen, die veroorzaakt zijn door Astra/TVVL ... Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt.

 

Omdat ik niet deirect de "edit"-knop vind : Blijkbaar is er met de laatste update van TVVl een probleem met diseqc-schakelen met sommige merken van lnb's. Wordt opgelost met volgende update?

Azbox Premium+ / Sab Sky mini 4800 (2x)
13/19/23/28 op multiswitch Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...