Gast Geplaatst: 18 september 2002 Geplaatst: 18 september 2002 Er zijn al diverse vragen in dit forum gesteld over dit onderwerp maar een echt concreet antwoord kan ik niet vinden. Ik heb een gepatchte Humax 5400Z die met 6in1 zo'n beetje alles open gooit wat hedentendage nog mogelijk is. In de beschrijving van de MM en op diverse boards is al tijden te lezen dat ie seca 2 aan kan. Als ik dan lees dat de MM momenteel onder vuur ligt en het de vraag maar is of dat ie nog komt moet ik dan niet als de bliksem er 1 kopen zodat ik, als er files komen, naar seca 2 zenders kan kijken? By the way, ik heb ook nog een Aston 1.05 uit mijn Echostar-tijdperk (voor de Hummie).
Gast Geplaatst: 18 september 2002 Geplaatst: 18 september 2002 aston 1.05 is volgens mij ook te flashen naar seca 2 ,of is er zelfs al geschikt voor.
Gast Geplaatst: 18 september 2002 Geplaatst: 18 september 2002 Alemaal speculatie. wacht toch gewoon eens af mensen. ik weet dat het moeilijk is. deze topic voegt helemaal niks toe aan dit onderwerp en vervuild het toch al overvolle forum van seca2. dit bericht had best ergens anders als reaktie kunnen staan. nu denken mensen door deze topic dat er nieuws is over seca2 . Jammer jammer jammer.
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 en jouw reply vervuilt niet zeker?? vraag van topicstarter had ook met seca2 te maken dus denk ik dat deze vraag hier terecht stond. Ben het wel met je eens dat deze vraag ook ergens anders gesteld had kunnen worden. trek mekaar nou niet het vel over de oren!!!
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Lezen lezen en nog eens lezen, volgens mij zijn er LUItjes die niet willen lezen. Hier staat ook iets over Seca2 en Irdeto2 op de MM, dus ben gerust met je originele kaart kun je ook in je MM terecht. Seca2 in MM
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 De Aston 1.05 hoef je niet te flashen die kan zo al Seca2 aan. Komt mogelijk wel een upgrade ivm au. Avensis
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Frens, ik had dit topic wel degelijk gelezen en ik begrijp dat jij van mening bent dat er een duidelijk antwoord is gegegeven, ik zie dat anders. Het is voor mij nog steeds niet duidelijk en vandaar dit nieuwe topic. Natuurlijk moeten we allemaal wachten dat is duidelijk. Waar het mij echter op ging is voorkomen dat ik straks een MM nodig heb om seca 2 te kijken terwijl ze dan misschien niet meer te koop zijn. Dan koop ik 'm beter nu, that's it...
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 De MM kan Seca2 aan met een ORGINELE kaart! De Aston 1.05 kan Seca2 aan met een ORGINELE kaart! Het is dus niet de vraag of je een MM dan wel een Aston cam aan moet schaffen maar meer of je abo moet nemen daar er nog steeds geen (publieke) Seca2 hack is. En dan versta ik onder orginele kaart ook een kloon. Verwacht zeker niet dat er op korte termijn weer een Allcam zal verschijnen daarvoor is er ten eerste nog te weinig bekend vd verschillende opvolgers vd crypt´s en ten tweede liggen die onderling heel wat verder uit elkaar als de huidige versies die allen min of meer op Irdeto zijn gebaseerd. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen