Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 waarom werkt mijn Fun 5in1 niet als de Cam alleen Irdeto accepteert.De keys voor irdeto staan toch op de kaart. Misschien is dit een domme vraag, maar ik heb heel eenvoudig gedacht.
maestro Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Hallo Raba2000, Geen idee, dit zal nog niet zoveel zijn uitgeprobeerd. Ik heb hetzelfde wel aan de hand gehad met m'n Aston 1.05 cam (seca), en die gaf wel beeld. Ik ga het ook wel proberen op Irdeto. Lees hier maar eens. in de tussentijd 2 vraagjes... 1 - weet je zeker dat je funkaartje goed is ? 2 - met wat voor apparatuur werk je ? groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Volgens mij is het zo dat wanneer je ALLEEN irdeto hebt, je ook alleen een Gold kan gebruiken met de irdeto files er op. Om een fun te kunnen lezen moet je een gepatchte cam hebben omdat ie anders simpelweg het soort kaart niet herkent.... Heb je het over een losse cam of een embedded ?
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Fun heeft gewerkt, weet alleen niet met welke keys
Duwgati Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Is je fun 5-in-1 wel gemaakt voor een op Irdeto gebaseerde fileset? Er zijn ook 5-in-1 files die voor gepatchte seca cams bedoeld zijn. Die zul je dus nooit in een Irdeto cam aan de gang krijgen. Volgens mij zou er in principe geen belemmering moeten zijn om het irdeto gedeelte van een fileset, die gemaakt is voor een gepatchte Irdeto cam, aan de gang te krijgen in een ongepatchte Irdeto cam. Er komen echter nog al wat verschillende varianten voor in de praktijk, dus het zou kunnen dat het een kwestie is van een simpele instelling, of een probleempje in de cam zelf waardoor het niet wil. En het kan natuurlijk ook liggen in de manier waarop de fileset geprogrammeerd is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen