Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 hoi satvrienden ik wil graag een magic module koper maar ik kom er niet uit wat ik moet doen ik heb een echostar 7000 met een aston ci module 1.05 , een bisat visiosat voor astra en hot bird en mastera 2 goldkaart wie ken mijn zegen welken zenders te zien zijn op Nagravision het gaat mijn vooral om poolse zenders van Irdeto / Beta/Seca/Viaccess/weet ik het wel. ik heb alvast een paar files van het net gehaald. maar hoe ken ik nu zien welken nu vrij zij gegeven (Ik ken er niet uit halen) en kunt mijn echostar 7000 goed overweg met een magic module? ik zal het leuk vinden als iemand mijn ken helpen wand nog even er is geen magic module meer te krijgen. Alvast bedankt voor een aantwoord
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 kijk hier maar http://www.lyngsat.com/hispa.shtml
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 bedankt voor die adres maar daar het ik niets aan ik heb alleen maar astra en hot brid en daar moet ik het van weten Alvast bedankt voor een aantwoord
Gast Geplaatst: 19 september 2002 Geplaatst: 19 september 2002 Polsat wordt in Nagra uitgezonden. Is echter niet open op Fun kaart. Schijnt open te zijn met AVR3 kaart. Met mijn Nexus-S (kaart in PC) en MD heb ik het polsat open. Dus zonder de juiste kaart en files (weet niet of die public zijn) geen beeld via echostar 7000. Verder zijn er geen Poosle zenders in Nagra. Succes
Gast Geplaatst: 20 september 2002 Geplaatst: 20 september 2002 hoi jhl-nl bedankt voor je uitleeg is jammer. dan maar kijken wat ik ken doen met Cryptoworks daar is wel polen te zien. maar of ze open zijn en of er files tekrijgen zijn weet ik nog niet maar we zien wel. groeten, marcel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen