kees hekstra Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 nog een foto Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Jammer dat die foto niet lukt ga wel opnieuw proberen. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satje07 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2013 schotel 081.JPGHet is gelukt op 60 oost 3 zenders onderandere mir.en op 66 oost een stuk of zeven waaronder deze.Sorry voor de slechte foto.En satje kan je misschien ook nog de laatste ontbrekende sats toevoegen 70 oost en 72 oost????.Bij voorbaat dank ga ik dat ook nog . proberen.Ps 57 oost pak ik niets.Nogmaals bedankt satje klasse.Blijft een mooie hobby zo,Nile sat zelfs enkele horizontale transponders. Leuk dat je beeld hebt zet die andere er nog wel bij, ik gebruik de plugin ShootyourScreen werkt goed Ed screenshot_2013-11-26_14-06-57.bmp Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees hekstra Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Bedankt ed voor alles.En dat je de rest er nog bij zet.Klasse hoor.Ik zie er weer naar uit vrijdag.De beste lijst van nederland en verder. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aasbaas Geplaatst: 11 december 2013 Delen Geplaatst: 11 december 2013 bedankt mooi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen