Sunnyfield Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Ik heb sinds enige tijd het STB pakket. Nu ben ik er pas net achter gekomen dat ik ook nog eens €5 per maand betaal voor HDTV. Dat is nooit verteld of besproken bij de overstap naar STB. Had ik dit geweten dan was ik óf overgestapt op het buitenland pakket óf had ik simpelweg opgezegd. Wegens verhuizing heb ik nu namelijk glasvezel triple play. Nou gaat er wel meer fout bij CD, dus ik wilde hier even checken of er ook mensen een STB pakket hebben met HD zenders, zonder daar apart €5 voor te betalen. Want dat was volgens mij de aanbieding die CD mij deed.
mietde Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Nope, er zijn wel wat mensen die het hd pakket hebben zonder daar een ander pakket bij te hebben. Dat zijn de mazzelaars want een dergelijk pakket kun je zeker nu niet meer afsluiten. Denk niet dat CDS je het aanbod heeft gedaan dat je denkt. Het is ook nog mogelijk als je de factuur op "mijn canaldigitaal" inkijkt, dat je ook het themapakket nog hebt. Heb ik ook en zie dat alleen maar in de nota staan: HD pakket + thema-pakket € 9,95 gratis themapakket minus € 4,95 Ik heb ook glasvezel maar vind het tv pakket via glas te duur voor het gebodene in vergelijk met CDS. Dat komt doordat glas net als de gewone kabelboeren zowiezo beginnen met ongeveer 15 euro p/mnd in rekening te brengen voor het analoge tv pakket samen met het minimale dvb-c pakket. En met jou STB pakket icm je HD pakket zit je daar nog ruim onder. Telefonie heb ik voor ongeveer een euro per maand (voip) maar ik bel zelf vooral mobiel. Wellicht lekker handig zo'n tripple pakket maar laat mij de vrijheid maar en mijn pakketjes lekker zelf samenstellen. You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen