Ga naar inhoud

Dvb service kanaal namen niet meer zichtbaar ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

n/a betekend dat de zender op die frequentie niet meer bestaat en/of niet meer gevonden kan worden.

Heb je b.v. een scan uitgevoerd toen het slecht weer was, dan kan dit optreden.

Een andere reden is wanneer zenders van frequentie veranderen. Dan staan de zenders die je hebben wilt in de lijst (na een scan), maar moet je ze weer op de goede plek zetten.

Die n/a betekend eigenlijk, in dit geval, zoveel als 'deze transponder werd ooit gebruikt voor deze zender maar nu niet meer'.

Dus om het op te lossen, eerst een goede scan uitvoeren wanneer je goed en sterk signaal hebt en vervolgens in je zenderlijst kijken of ze a. terug zijn gekomen en zo niet dan b. in de hele lijst zoeken en ze op de juiste plek zetten.

Als het echt alle kanalen zijn dan heb je of met via de PC zenderlijsten over pompen iets verkeerds gedaan of je schotel instellingen verkeerd gezet.

Controleer dus of je schotel instellingen goed staan en zo ja laat hem dan een x scannen.

Maar ik zou als allereerste beginnen met het kastje een x opnieuw op te starten.

Wat voor receiver hebben we het over?

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

İk zal eens opnieuw de kanalen laten zoeken ..hoe kan ik de juiste transponder instaleren?

Welke receiver heb je en met welke software?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen