Gast Geplaatst: 2 oktober 2002 Geplaatst: 2 oktober 2002 Hoi , Heb hier een Magic Cam liggen met de versie 1.01. Heb er pentacrypt 1.05 1.07 1.08 in gehad en initialiseerd hem ook. (dus niet in Dreamload) Echter heb ik een fun 4 met boris files erop gezet en krijg niets open in mijn Humax 5400 en in de Hyunday 830. Heeft iemand de goede tip voor mij? Misschien Tetracrypt? Andere files Hartelijk Dank
rlckring Geplaatst: 2 oktober 2002 Geplaatst: 2 oktober 2002 Kijk anders ff of hij je kaart überhaubt wel ziet in het cam-menu.
rlckring Geplaatst: 2 oktober 2002 Geplaatst: 2 oktober 2002 Ik heb het over de Kaart hè, niet de magic moduul. Als je inderdaad kaart-info hebt zijn waarschijnlijk je sleutels verlopen. Als je de laatste files hebt geprobeerd en het werkt nog niet probeer dan in de eeprom-file de coco string op 0-International te zetten met ISVedit ofzo. ISVedit is een editor voor Xin1 filetjes, en te downloaden bij Duwgati.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2002 Geplaatst: 2 oktober 2002 Ja heb met isvedit al op 0-card int gezet. echter geen beeld. Can de info van de kaart zien met id en nummer Heb trouwens de goede files met laatste keys. Kan hij misschien niet overweg met fun 4?
rlckring Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Fun 4 werkt ook goed hoor. Welke ontvanger heb je, als je een gepachte irdeto ontvanger hebt zou je daar ff je kaart in kunnen testen. En anders ff je magic bij je satboer testen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen