Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wordt er wel moe van dat er telkens weer uit te moeten leggen, maar vooruit, daar gaan we nog maar 's:

Dit board is een hobbyboard voor satgebruikers.

Nou zullen er hier veel mensen rondneuzen die zichzelf sathobbyist vinden omdat ze graag sat-tv kijken, maar dat is dus niet waar DIT board voor bedoeld is. Dus dat is dan jammer maar helaas.

Het is de bedoeling dat er hier op een zinvolle manier wordt gediscusieerd over de TECHNIEK BETREFFENDE satelliet ontvangst. En daar zit 'm nou het probleem van dit soort bijdragen.

Over commerciele hacks (zoals kloonkaarten) kunnen we hier niet meepraten op een zinvolle manier. We kunnen hooguit constateren dat ze er zijn. Je ziet hier toch ook niet om het andere topic de mededeling dat er OFFICIELE abonnementen te koop zijn.

Dus zolang er geen ZINVOLLE discussie over dit onderwerp gevoerd kan worden, hoort het topic HIER NIET thuis.

En verder stellen we geen anderstalige onderwerpen op prijs. Dit is een PUUR nederlandstalig board.

Geplaatst:

groot gelijk,ik kan niet zo goed alle talen,en zoals je zegt het is een nederlands board.Ik wil mij niet mengen,maar ik treed je bij over die vreemde talen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.