sat_viewer Geplaatst: 11 oktober 2002 Geplaatst: 11 oktober 2002 Voor diegene die twijfelen over voorgaande berichten aangaande aston en zijn compatibiliteit met seca2, kan ik u volgende melden (dit is misschien een herhaling, maar toch) Volgende heb ik uitgeprobeerd op csd kanalen: Nokia 9600 met gewone DVB 1.82.6 firmware: Aston 1.03 = even in preview, Aston 1.05 = werkt perfect en MM (Global 2.1) = werkt niet (hikt constant) Humax irci-5400 met 10500 allcam TOH_20_NL patch: Zowel Aston 1.03 als 1.05 en MM (Global 2.1) werken perfect Er werd gebruikt gemaakt van een origineel abo kaartje (standaardpakket) van csd, dwz. geen ppv. Dus aan alle aston bezitters, ga direct shoppen en koop (mijns inziens) onnodige ci's om van uw eurokes af te geraken. sat_viewer p.s. Geduld is een schone zaak
Ron Geplaatst: 11 oktober 2002 Geplaatst: 11 oktober 2002 En wie garandeerd nu dat de keys ook werkelijk iedere maand op die kaart geschreven kunnen worden? Ofwel, werkt de autoupdate van de originele kaart ook? Groetuh, Tox.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2002 Geplaatst: 13 oktober 2002 Ik heb de originele kaart key update getest met MM en universeel cam 1417 en werkt zonder problemen. Met de MM krijg je bij preview geen tekst over preview, gooit hem direct open en na 3 min is beeld gewoon weg. Saludos Hagar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen