Ga naar inhoud


computer afsluiten gaat niet automatisch


Gast

Aanbevolen berichten

hallo

 

ik heb een vervelend probleempje.

als ik de computer wil afsluiten dan krijg ik u kunt de computer nu uitschakelen. hoe kan ik dit veranderen dat dit automatisch gaat??

 

ik heb windows xp prof.

 

knelis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens naar het configuratie scherm te gaan (via START -> configuratie scherm). Dan kies je op energie beheer (via Prestatiesch en Onderhoud). Klik op de tab APM en vink "Ondersteuning voor Geavenceerd energiebeheer (AMP) inschakelen" aan.

 

Success

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook, maar ik heb 2 hd's met 2x win xp prof. Alle instellingen zijn hetzelfde, de ene sluit wel af, de andere niet. Het enige verschil is dat ik op de installatie die wel afsluit geen roxioh easy cd creator heb geinstalleerd. Volgens mij zit daar ook de fout. Ik heb al vanalles geprobeerd, niets heeft geholpen. Als je de mogelijkheid hebt, probeer dan met een kale installatie of je computer dan wel afsluit.

 

groeten flip

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt jongens het is gelukt met de tip van littlesat.

sorry dat het zo lang heeft geduurd maar de pc was van een maat van mij en ik had hem nog niet weer gesproken

 

nog maals bedankt

 

groeten knelis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...