mr_jack Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 Ik ben van plan een ci ontvanger te kopen ik wil daar een aston 1.05 in plaatsen kan ik deze ook patchen tot een all cam of is dit niet mogelijk??? Waf waf.... Dreambox 500 + Moteck sg 2100, Triax 88. Dreambox 600 Triax 64 Ubuntu Server met CCcam 500+250+120 NAS
CB1 Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 Nee een aston 1.05 is niet tot een alcam te patchen. Als je deze richting op wil da heb je een OUDE irdeto ci nodig of je koopt een m module of een ontvanger met een emb. irdeto die gepatched is. Er zijn dus meerdere mogelijkhede. Ik had als ik jouw was geprobeerd om een ORIGINELE magic module te krijgen. Dan heb je de functie van allcam maar kan je in de toekomst ook gewoon de nieuwe seca2 kaartjes gebruiken. Kijk wel uit er zijn neppers op de markt. gr cb1
Gast Geplaatst: 19 oktober 2002 Geplaatst: 19 oktober 2002 Ik heb hier ook nog een aston 1.05 versie 1.2 liggen, deze module heb ik over dus wilde ff weten wat ik hier mee kan doen (patchen bv naar nagra?) ik weet dat het mogelijk is de 1.03. Ik dacht dat de 1.05 niet mogelijk was maar ook niet als je de eeprom verander?? Chris
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen