Gast Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 Na diverse vragen gesteld, en antwoorden gehad te hebben, ben ik nog niets verder gekomen. Welnu een laatste oproep. Ik heb een Samsung ontvanger type SCA 300S, daarbij heb ik een C+ kaart met een standaard abb. Tevens heb ik een JDM progger en Piccard1 V1.1 kaart met een Eprom 24C16 en Pic 16F84. De ontvanger is circa twee jaar oud. Ik heb me suf gelezen en een overmacht aan files getest zonder resultaat. Mijn vraag is nu: kan dit ding nog wel aan de praat geholpen worden zo ja, hoe dan. Ik lees veel over firmware hier en hup alles klaar. Maar ik weet het niet meer. Graag een advies waar ik wat aan heb en weet wat mij te doen staat. Nog beter zou het zijn als iemand mij persoonlijk hulp kan bieden. BvD,
CB1 Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 Er zijn files die op ongepatchte ontvangers werken. Ik heb ze niet want ik werk met een aston ci. Je zou met mkf je pbm kunnen aanpassen. Werkt ook goed heb ik ook voor mijn ouders gedaan en draait toch al een hele tijd. de laatste 2 bytes heb ik op 01 DE staan en dit functioneerd voor alle kanalen. Eerst onder canaal digitaal de keys extracten en daarna dit aanpassen. Werkt als een trein. gr cb1
Gast Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 als u wat meer info over u cam kan geven mischien is goeie hulp mogelijk saludos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen