Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb nog steeds met MM vaste beeld op cabo tv weet iemand een oplossing voor?

Geplaatst:

Niet op alle cabo zenders maar ik heb ook last van vast lopend beeld Bijv.spost TV maar disney channel geen probleem.

volgens mijn is er its niet goed in de nagra files maar waat!!!!!!!!!!.

saludos

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb ik ook last van maar het schijnt iets te maken te hebben met de combinatie Magic met bepaalde ontvangers (vooral echostar). Wat voor ontvangers hebben jullie? Ik zit zelf met een echostar 2110 2CI Viaccess.

Lusitano

Geplaatst:

Gebeurt bij mij ook, vroeger niet.

Ik heb een Echostar DSB808 2CI Via.

Gr. Opa

Geplaatst:

andere crypt software in je magic module laden bv globecrypt of pentacrypt,tetracrypt, gammacrypt

gewoon vanalles uitproberen en kijken welke het best draait in jouw combinatie(reciever afhankelijk)

Ik heb hier nu globecrypt 2.01 draaien op mijn mm en die werkt tot nu toe perfect

Geplaatst:

Bedankt voor de tip maar ik heb een heleboel crypts inclusief wat exotische (zoals "el_pibe" "Greek Company") geprobeerd en ik geloof (maar dat weet ik niet meer zeker) ook die Globecrypt2.01 maar niets heeft geholpen. Had jij wel een 'cabo probleem' (vastlopend beeld) en is dat na het proggen met globecrypt2.01 goedgekomen? Zou je a.u.b. wat specifieker willen zijn zodat we misschien naar een oplossing toe kunnen werken? Zou mooi zijn als die globecrypt het probleem zou oplossen maar dat lijkt me wat te simpel want dan had iemand dat vast al uitgevonden en in één van de forums gegooid.

Lusitano

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen