Gast Geplaatst: 25 oktober 2002 Geplaatst: 25 oktober 2002 wie weet hoe een eeprom 27sf512 te wissen heb easyprommer met software v.2.0. beta voeding 7.5 volt win 98.se.uk en printer mode in epp en 1op1 kabel geeft met schrijven lees fout.wie o wie vast bedankt
bangkok Geplaatst: 25 oktober 2002 Geplaatst: 25 oktober 2002 Gebruik 0.97 eprom van willem maar je moet ook de jumper bij 27sf opzetten en er terug afhalen als je de eprom wil prog. Dus erop om te wissen en eraf om te prog. Veel succes. gr bangkok
Gast Geplaatst: 25 oktober 2002 Geplaatst: 25 oktober 2002 bedankt voor je antw. maar 0.97 eprom van willem zegt mij niks en dus ook niet de jumper setting die ik daar gebruiken moet groeten.tom
bangkok Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 Het is het programma 0.97 te downloaden bij willem , de jumper moet verplaatst worden op de programmer waar bij geschreven staat 27sf.
Gast Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 bedankt voor je antwoord maar ik heb een easyprommer en dat lijkt er niet op die van willem gr.tom
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Evenzogoed geprobeerd, maar inderdaad " ziet" Willem mijn Easyprommer niet.. (HW error / check cable..etc) jammer. Ben op zoek naar evt andere software welke wel de easyprommer kan aansturen.. Easyprom V2.0Beta lijkt in elk geval geen "erase" functie te hebben.. Groet, Tom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen