Gast Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 als ik met TOBBOX 1.0 upload naar topfield 4000pvr komen niet alle zenders over. ik gebruik de pet123 van 20-10 voor 45 oost tot 45 west swihtch lijst hoe kan dit. wat doe ik verkeerd.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 ik heb geprobeerd dezelfde settingslijst erin te zetten, tot mijn verbazing bleek dat er inderdaad alleen maar de zenders van de astra en de hotbird over waren gezet.ik heb er verder ook geen verklaring voor, heb de rest van de satellieten zelf maar gescand en toegevoegd.alles werkt verder wel perfect nu. groetjes, putje.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Hoi Ik ken het zelfde probleem maar als je na de upload eens naar tuner 2 kijkt zie je dat daar alles wel instaat. Dus ga je naar het menu en kopieer je de kanalen van tuner 2 naar tuner 1 en dan heb je wel alles in je lijst staan. Berry
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Bij mij was dat toch niet het geval ik had 1860 zenders in de pc staan en na de upload heb ik er 1230 in de Topfield. Van de hispasat bij voorbeeld zijn alle Palco's verdwenen. Hoe kan dit nu , ik heb het ook wel 5 x opnieuw gedaan met steeds het zelfde resultaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen