meknes Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Hoi, Ik gebruik al een tijdje een laptop om mijn funkaart te laden door middel van een mastera 3 en chipcat of ***geen-reclame***, omdat de laptop geen seriele poort heb, heb ik toen een sitecom usb to serial gekocht. Als ik een funkaart laad, duurt het minstens 50 minuten voordat het voltooid is, ik heb deze week het hele proces op een pc(celeron 300)geprobeerd en ja hoor, niet eens 2 minuten. Weet iemand een oplossing om die adpater sneller te maken? want hij staat al op 115200, heb ook verschillende snelheden geprobeerd maar zonder baat. Alvast bedankt, Abdel
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Vreemd, USB zelf zit rond de 12 Megabit, wat dus meer als voldoende zou moeten zijn. Heb je ook al gekeken voor nieuwere drivers??
Gast Geplaatst: 28 oktober 2002 Geplaatst: 28 oktober 2002 Wat ik me ook kan voorstellen is dat je de eventuele DELAY ernstig hoog (lees: te hoog) hebt staan. Zoals hierboven al staat zijn beide poorten ruim in staat de writer van de benodigde datastroom te voorzien
meknes Geplaatst: 28 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2002 bedankt voor jullie reaktie. Ik heb de laatste en enige drivers beschikbaar. Ik heb de delay al meerdere malen aangepast, maakt niets uit. Ik denk dat ik een mailtje naar sitecom ga sturen mvg, Abdel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen