Gast Geplaatst: 28 oktober 2002 Geplaatst: 28 oktober 2002 Hallo, bij het programmeren van een Goldcard met een VP20 en ***geen-reclame*** 1.87 krijg ik tijdens het writeprocess error to write loader0000 de verbetering die voor deze programmer (Overbrugging) is gedaan met een .1 ohm R Omgeving: OS: Win98 heeft iemand een idee wat er fout gaat? zoefzoef
The Librarian Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 Werkt het proggen wel met een ander programma? b.v. chipchat, je kunt het volgende proberen, de contacten van de kaart schoonmaken met een stuk gum. De kaart eerst wissen voor dat je probeert te programeren. Heb je het al werkend gehad, of is het nog helemaal niet gelukt om een kaart te proggen? In het laatste geval moet je ook de jumpers op de vp-20 checken op de juiste instelling.
Gast Geplaatst: 2 november 2002 Geplaatst: 2 november 2002 Met een programma als DMSSCcprog de eprom wissen. En dan zal het wel weer lukken.
Gast Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 Bedankt allemaal, uiteindelijk bleek het toch de voeding te zijn die te weinig stroom leverde. Met een sterkere voeding gaat het programmeren op zich goed. Mijn volgende probleem is dat elke file die ik probeer geen goed resultaat heeft (Receiver: steek kaart in ...) Groetjes, ZoefZoef
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen