Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier voor een paar dagen een Filmnet griekenland kaart te leen

irdeto2 kaartversie 2.2 voor dat ik hier div progries op los laat,is er iemand die het al geprobeerd heeft om een Irdeto2 kaart te clonen?Ik heb in het verleden wel wat geprobeerd met een Satisfaction kaart en met die gegevens op een goldkaard een hoop geknipper gehad,hij deed het dus steeds voor een paar seconden,dat was de 2.1 kaart.

Geplaatst:

Hoi ik ben dus ook al bezig geweest met het proberen uitlezen van irdeto2 en daarna te clonen ...had effe voor een paar dagen een irdeto2 kaart van pink+

heb het gedeeltelijk kunnen uitlezen met het programma BitarIRDETO2calc

maar deze vraagt dus om een serial nummer calasse 1 en classe 2 ...en kan er nergens iets over vinden wie dit programma heeft gemaakt.

heb veel gegevens uit een ACS v2.2 kaart kunnen halen maar de belangrijkste dingen dus niet vanwegen de registratie die nodig is.

wie weet kunnen we elkaar helpen?"

Geplaatst:

ik heb met dit programma inderdaad ook de zelfde problemen gehad.Ik heb hiermee in het verleden met de uitgelezen gegevens wel satisfaction half aan het werk gehad.Heb jij de gegevens van die pink plus kaart al op een kaart gezet?en zo ja heb je daarmee resultaat gehad?

gr Gideon

Geplaatst:

Uhm ja heb wel wat geprobeert met die gegevens .

maar helaas herkent de receiver dan de kaart niet meer en dan zegt ie plaats klaart of zow ..

dus weet effe niet goed wat ik er nu mee aan moet .

het beste zou het werken als je een silvercard gaat programeren met een ACS v2.2 clone en dan de gegevens invullen die je uit de originele irdeto2 kaart haald.

maar er bestaat volgens mij nog geen ACS v2.2 cloon

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen