Ga naar inhoud


Digisat pro


groko

Aanbevolen berichten

Ik wilde een digisat pro kopen ook voor binnnenkort mijn stab te kunnen afstellen. Maar is dat ding een beetje handig om mee te werken.

Ik heb er niet denderend veel verstand van.

 

Nu lees ik ook op een aantal sites dat je hiermee ook de sterkte van het 22khz signaal kan aflezen. Waar dient dit signaal voor.

 

Kan je met dit ding ook uitlezen, welke satelliet je aan het "bekijken" bent ?

 

En als laatste. Wie weet nog een goedkoop adresje voor zo'n ding aangezien hij volgens mijn budget nog tamelijk prijzig is.

There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi, ik heb zo'n satzoeker en ik vind het maar niets.

Je kan er niet op zien welke sat je hebt...

als je met die satfinder de motor laat draaien dan komt ie steeds na enige seconden weer naar de positie waar je in vertrokken bent...

Bovendien heb je nog eens valse gegevens

Ik raad u aan om een draadloos transmissietoestel aan te schaffen zodat je een draagbare tv naast jou kan zetten om de levels van je receiver te zien. Daarna heb je nog plezier van die transmitter terwijl die satfinder hier in de lade ligt te niksen. En de prijs verschilt momenteel niet veel, integendeel, die transmitters zijn hier in België goedkoper (kost momenteel slechts 79 euro!) dan die digitale satfinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...