Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Misschien een domme vraag, maar toch...... Ik heb een Hyundai 1000ir, een fun4 card, een schotel gericht op Hispasat, kan ik dan de programma's van Via Digital zien? Heb diverse files (6 in 1) op mijn funcard geprogammeerd, met Mastera3 maar het enige dat ik krijg is een zwart beeld. Heb begrepen dat het met een magic module wel zou lukken, maar kan dit ook met de embedded cam (free cam) van mijn gepatched Hyundai???? Alvast bedankt,
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 kan je mij op weg helpen? waar kan ik de juiste keys vinden? Vibrokeys? wat moet ik dan aanpassen en in welke regel?? ik ben beginner zoals je ziet!!
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Geef me je PM maar, het is wel zo dat er vandaag op elk moment de key kan wijzigen. Maar dan stuur ik je deze wel door. De huidige file met de key-wissel van gisteren deed het net nog dus. Maar reken er maar op dat je heir nog maar weinig plezeir van hebt. Anders stuur ik je de file wel omstreeks 17.00 uur, dan weet je zeker dat je de files voor het hele weekeinde werkend hebt.
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 je bent geweldig!!!!!!!! stuur a.u.b. naar josebimbas@hotmail.com
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Ssssssssssssssss, niet verder vertellen. Laten we het verder op de posting maar over de Nagra-files hebben. Voor wat wij nu aan het doen zijn is de chatbox voor weggelegd, maar als je het wil weten: de Extremadura.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen