Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Hallo, Wie kan helpen met het volgende probleem ?! Ik heb een Humax 5300 met een Alphacrypt en Seca 1.05 Modul De diverse files voor seca en irdeto ( GW )werken prima op de Humax 5300 Een kennis van ons heeft een humax 5400 en had daarbij een ilegale kaart (GW ) van de firma waar hij de Humax gekocht heeft , en kon tot dusver Premiere en ORF ontvangen De laatste tijd echter steeds meer problemen met ontvangst van Premiere en ORF nu helemaal weg. Ik dacht slim te zijn en mijn kaartjes ( werken prima in de 5300 )in ziin 5400 te doen, echter zonder resultaat ( alleen ontvangst van het hollandse Irdeto pakket ) maar Premiere en ORF noppes Wie kan mij helpen met dit probleem ( hardware of software probleem ) Dank voor reacties Gr CJG
Gerdy Geplaatst: 8 november 2002 Geplaatst: 8 november 2002 @ cjg: Fijn dat je ons komt vervoegen maar wees er dan ook van overtuigd dat je hier véél kunt leren. Hopelijk blijft het niet bij deze ene posting waar je alleen maar om een pasklare oplossing vraagt! Véél succes verder en ga maar even de "Duwgati" site bezoeken. Ook in het Humax forum kun je héél wat wijzer worden! Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen