Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 Sinds zaterdag in het bezit van een orginaal kaartje van Digi. Geen beeld. Het gaat om een gepat.. Humax 5400. Ben in het bezit van een kaartschr..... 1: Welke software en waar 2: welk programma voor te schr..... Graag een BVD Ik denk het antwoord te hebben gevonden in de bak Seca kaarten Als het niet lukt meld ik mij weer bedankt Deel 2: Op advies van jullie een Aston/seca module 1.05 (ook seca2) gekocht. 142,- euro. Het orginele Digi.. werkt nu ook. Dus heb ik voorlopi twee mogelijkheden, althans. In deze Aston/seca module zou ook seca2 werken met een GOLD kaartje. Dus ook een GOLD kaartje gekocht. Voorheens heb ik altijd van B*R**s mijn 6 in 1 gehaald Wat moet ik nu doen ??? MKFv4.4 heb ik reeds. Mijn vraag is Waar en welke files voor de gold kaart ?? Reageren kan ook op PM of hier voor iedereen Bij voorbaat dank
Ome Merde Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 een originele (seca) kaart van Canal Digitaal werkt niet in een gepatchte of originele Humax5400 aangezien dit een Irdeto-ontvanger is. Alleen een multichoice kaartje zou moeten werken. Als je nou een funcard scoort en m.b.v een bijv. een mastera programmer de goede fun6in1 files gebruikt kan je niet alleen seca decoderen maar ook : irdeto, viaccess, nagravision, betacrypt en TPS-crypt. mzl, merDe deze ruimte is te huur
Alventali Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 @microair En anders ff een astoncrypt module kopen daar werkt je orginele kaart ook wel in Kost wel weer een paar centen. Groetjes Alv Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen