Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 Hi, waarom kan men polsat wel ontvangen met wallbanger en niet met een fun4 kaart? Ik heb de juiste key ingevuld en werk met mickey 4.3? Mijn excuses als het al aan bod is gekomen,maar ik vind niet direkt een antwoord.
Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 ik herrinner mij iets van dat polsat rapperder data trafiek doet of zoiets,maar waarom maakt men dan geen software voor de atmega163 kaart,want ik heb ergens gelezen dat die dit wel aankan wegens het aanwezig zijn van een risc processor.Verbeter als ik fout zit.De atmega163 zou veel sneler zijn dan de fun kaart.Juist of fout?
rlckring Geplaatst: 24 november 2002 Geplaatst: 24 november 2002 Het is inderdaad mogelijk op een Atmega128 met At8515 en 24lc256. Dit is een projectje dat aardig loopt in Polen. De kaart zul je zelf moeten maken, etsbak enzo..... Je moet de Boxkey weten van je ontvanger. Of een andere geldige boxkey..En nog meer geetter om de zaak draaiend te houden.
Gast Geplaatst: 25 november 2002 Geplaatst: 25 november 2002 Het is inderdaad mogelijk op een Atmega128 met At8515 en 24lc256 Weet weinig tot niets van wb maar kijk via bovenstaande al een hele tijd!!
rlckring Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 Heb jij de Mixcard dan??? Ik wil dan ff weten waar die gesolderde jumper naar toe gaat onder de S908515. Thanks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen