Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 Beste mensen, Weet iemand of Stream nog steeds via Irdeto I wordt uitgezonden of is het alleen Irdeto II. Ik zie namelijk hier en daar files die volgens beschrijving bestemd zijn voor stream maar ze werken alleen C+.
Gast Geplaatst: 6 november 2002 Geplaatst: 6 november 2002 Ik heb nog niet zo veel verstand van maar ik probeer steeds iets meer te leren. als ik met Gold Card programmer (wat ik op dit moment gebruik) in Key Files ga kijken dan heb je inderdaad: [color:"red"] [/color] Key08: Key09: Key0A: Key0B: Key0C: Maar wil toch niet werken. Ik heb trouwens een gepachte Humi 5400.
Vl29 Geplaatst: 6 november 2002 Geplaatst: 6 november 2002 gewoon de juist provid en pmk invullen,die kun je overal op het net wel vinden of haal je gewoon uit een borisfile dan die op je kaart zetten,kaartje proggen in decoder doen even wachten en je krijgt vanzelf beeld.... Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Vl29 Geplaatst: 6 november 2002 Geplaatst: 6 november 2002 ga anders eens opzoek naar irdeto files van bv Beamer of Strsh...vooral die laatste moet goed te vinden zijn Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
Gast Geplaatst: 6 november 2002 Geplaatst: 6 november 2002 Thanx tot zover was ik ook al (progen en zo is geen probleem). Alleen mijn probleem is waarom wel C+ en die andere pakketen en geen Stream. terwijl de files voor stream bedoeld zijn bovendien ze komen van hier boven genoemde (bekende) sites.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen