Ga naar inhoud


Opnieuw keywissel TV C@BO


Victor

Aanbevolen berichten


FJMIJA,

 

Helaas waren jou files niet goed. Cabo had een aanval uitgevoerd waardoor autoroll op de oude files niet meer werkte. Bovendien waren jou files 6in1 als ik me niet vergis en aangezien ik geen irdeto heb op mijn samsung kon ik ze niet gebruieken . Heb nu een nieuwe flash file van Nokya gebruikt.

 

aan BILOE,

 

AU staat voor Autoroll; dit wil zeggen dat je kaart automatisch de juiste keys pakt. je hoeft ze niet meer handmatig te veranderen na elke keywissel. Zeg me wat je hebt en misschien kan ik je helpen.

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Victor,

 

Zou je me jou files voor de Samsung naar me kunnen sturen.

Mijn zoon heeft nl. een samsung, en ik denk dat jij mij hiermee kan helpen.

 

Je zei, dat je geen Irdeto had. Wat voor een Cam gebruik je in je Samsung?

 

Hasta pronto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Samsung 9500 VIA CI met twee interne Viacess Cams, maar omdat hij gepatch is kan hij Viacess, Conax, Seca en Nagra kaarten lezen. (MAAR GEEN 6in1 files)

 

Je kan ook een zogenaamde conaxis bestand op een silvercard zetten, hiermee ontvang je ook Caca en Tia maar dan zonder AU, dus handmatig aanpassen.

 

ik stuur je zo een PM

 

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb diverse malen de AUD files naar diverse personen gestuurd, maar omdat ik van geen enkele persoon terugkoppeling krijg. (Van al diegen heb ik denk ik van 2 man iets gehoord)

Ik hoop dan ook dat diegene die ze van mij hebben ontvangen bovenop deze files gaan zitten en ze niet verspreiden. Ik pas er voor om deze zeldzame files rond te strooien.

Dat is dan ook de reden dat er van mij (voorlopig) niemand iets meer ontvangt. En ik kan je verzekeren dat de AUD wel degelijk werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...