Gast Geplaatst: 13 november 2002 Geplaatst: 13 november 2002 Hoi allemaal , ik heb een manhattan 5800 receiver en hier wil ik dus een van de bovendstaande kaartjes proggen.Met een fun kaartje op zich heb ik geen probleem om voor de hyundai of humax te proggen,alleen voor een jupiterkaartje en goldkaartje kan ik geen werkende files vinden die het wel doen. Maar nu komt het .. Ik wil voor de manhattan ook een van de kaartjes proggen, wie heeft voor mij de benodigde files? en wil mij ff verder op weg helpen.. Tenslotte een andere vraag? kan ik de files voor een Humax (fun6:1)hiervoor ook gebruiken?? Thanks The Fredman..
Gast Geplaatst: 13 november 2002 Geplaatst: 13 november 2002 Allereerst ; je mag niet bedelen om files op dit board. We zijn een info board en geen board om files weg te halen. Je vraag over de FUN cards is dat je inderdaad de 6-in-1 files kan gebruiken. Als je GW wilt gaan doen, dan zou ik om te beginnen met chipcat een Irdeto file-setje gaan maken. Als je een Seca GW wilt maken moet je er rekening mee houden dat die niet zomaar in je receiver werken. Je moet dan (net als ik gedaan heb) een Seca module in je receiver steken. Hierna kun je alle SECA kaartjes gebruiken. De 5800 heeft namelijk van origine een Irdeto embedded CAM. Daar kun je dus FUN of IrdetoGW in kwijt. suc6!
Gast Geplaatst: 13 november 2002 Geplaatst: 13 november 2002 Mijn oprechte excuses, had er door mijn razende entousiasme er niet zo snel bij stil gestaan. Maar met een beetje experimenteren ben ik er toch al achter gekomen dat het een en ander (Hummy en Manhattan ) veel over eenkomsten heeft. Het leuke van deze hobby is wel om het een en ander uit te zoekn. Heb ik tenslotte nog een vraag waar jij mij andwoord op kan geven, de zenderlijst kan je dezelfde gebruiken als van de Humax?? thanks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen