Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 Hallo, Ik heb recentelijk ontdekt dat ik op Hispasat Problemen heb met het geluid. Na bepaalde tijd ontvang ik geen geluid meer (zowel PowerVu als Nagravision). Als ik dan de receiver weer uit en aan schakel loopt alles weer normal tot de volgende hanger. Het beeld blijft normal. Heeft iemand de zelfde ervaring gehad en eventueel een oplossing. Ik heb een Echostar AD3600IP met een Funcard en FreeCAM 2.018 KINA. Mvg Gerard
Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 powerVu op hispasat????????heb je een powerVU keys of file volgenes mijn dat kan allen met org abo......
Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 Volgens www.lyngsat.com zendt Playboy TV in PowerVu uit en ik ontvang 2 Playboy kanalen. Een in het spaans en een in het portugees. mvg Gerard
Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 alle twee zijn in nagravision........cabo en via
Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 Ok, dan weten we dit ook weer. Zo mijn problem ligt dan aan de combinatie Echostar, FreeCAM. Fun en Hispasat. Wie heeft ook deze problemen, dat het geluid na bepaalde tijd verdwijnt! Mvg Gerard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen