Gast Geplaatst: 21 november 2002 Geplaatst: 21 november 2002 hallo, wie kan mij een tipje geven over het uitlezen van een chip op een bankpas heb een mastera 4
ukkiepukkie Geplaatst: 21 november 2002 Geplaatst: 21 november 2002 Moet je gewoon je bank even bellen en dan vragen hoe het moet.
Gast Geplaatst: 21 november 2002 Geplaatst: 21 november 2002 hahahhahahahahah das een goeie zal ik doen maar kan ik hem uit lezen ik heb er hier een liggen die is gecrasht staat nog een tegoed op , heb een nieuwe pas gekregen en ze vergaten deze in tenemen vandaar mijn vraag of het mogelijk is met een mastera ik wil niet weten hoe of met wat , maar gewoon een ja of nee thats all fooks !
chevrolet Geplaatst: 22 november 2002 Geplaatst: 22 november 2002 Kan je uitlezen met een programme dat heet "chipcartenleser" . suc6. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
ericb Geplaatst: 24 november 2002 Geplaatst: 24 november 2002 hoi, als het je alleen maar gaat om de waarde van de chipknip dan werkt IPurseIT uitstekend. groet, Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Gast Geplaatst: 24 november 2002 Geplaatst: 24 november 2002 Ik denk dat je een denkfout maakt ; op je oude pas zullen geen gegevens staan. Je saldo wordt 'real time' bekeken bij het inbrengen van je pas. Tenzij je bedoeld dat er een sjipper op zit.... Maar normaal gesproken kun je je saldo niet veranderen door met je pas te rommelen. De gegevens in de bank-kompjoeter veranderen tenslotte niet....
Gast Geplaatst: 26 november 2002 Geplaatst: 26 november 2002 das nou jammer, want ik hou van rommelen had wel leuk geweest toch maar dat geld voor iedereen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen