Gast Geplaatst: 21 november 2002 Geplaatst: 21 november 2002 hoi allemaal ik heb hier een kaart die pluto heet met twee chipjes atmel 02790LS23434SC en 24C16 en de vraag is met welk software kan je die ding laden ik wil hem gebruiken voor aston 1.5 of viacces cam. ik heb zelf een mastera3 en universel card writer....... alvast bedankt
rlckring Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Probeer het eens met Digital Mode Switch, de downloaden bij Duwgati.
Duwgati Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Dat is een Jupiter 2 kaart. Sommige funcard software werkt erop, maar dat is een kwestie van testen. Speciale Jupiter 2 files zijn moeilijk te vinden. Programmeren kun je 'm met vrijwel alle software.
goto Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Heb ook een jup2 kaart maar daar zit een atmel AT90s8535 en een 24C64 eeprom op,lijkt me eerder een jup1 kaartje daar er 2343 in voorkomt. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Duwgati Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Klopt, je hebt gelijk. Het is een Jupiter 1.
asslab Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Kun je op zoek gaan naar files van de grote meester MASTERCRD, en niet van die pogrammer. Maar dit is echt nog uit de oude doos...... Trouwens premiere files zijn er altijd nog wel te vinden voor deze kaart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen