Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 Op de Nokia kun je volgens mij alleen maar Irdeto en Beta kijken. TENZIJ je je CAM hebt aangepast... Ik wou dit verleden jaar laten doen, maar men heeft me daarvan afgeraden omwille van de stabiliteit. Nu ga ik dat zeker niet meer doen, Die Echostar heeft Viacces embedded... dus da's ook geen probleem.
Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 oooh ok ik dacht dat ie al allcam was ja dan gaat het over
Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 No problem Benzie ! Ik ga me eerst nog eens goed informeren, en met de Kerstpremie in de hand zal ik voor mezelf eens iets leuks onder de boom leggen... by the way : beeld blijft Zwart... zal misschien aan de cam liggen... ik weet het niet meer. ik geef de moed niet op en zoek rustig verder. Tnx !!!!!!!
Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 erase je de kaart wel voordat je er nieuwe files opzet?? En de plakband truc misschien maakt ook jou kaartje niet goed contact succes Heb je ook al in de nokia tread gekeken??
Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 Ja, wat dat erasen betreft... als je een paar keer na elkaar progt krijg je je kaart blijkbaar niet meer "leeg"... Ik heb dan het programma gold 140 afgesloten en opnieuw gestart. Dan krijg ik de kaart wel goed schoon. Ik heb er ook een stukje plakband onder geplakt, en een van de files (weet niet meer welke) gebruikt... HIJ DOET HET WEER !!!!!!!!! Een van de trucks heeft dus geholpen, we kijken dus weer !!!!! Hartstikke bedankt Benzie !! Ik ga wat TV kijken (je moet het ijzer smeden als het warm is zeggen ze he)
Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 Graag gedaan en veel kijk plezier als je wil kan ik je wel wat links sturen waar je voortaan je files kan weghalen laat het me maar weten
Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 Ik was net alles aan het afsluiten..... Als je me de links wil mailen: héél graag !! Tnx !
Aanbevolen berichten