Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb al een tijdje niet meer gelogged en kwam laats de nieuwste versie van WB tegen.

Deze geprobeerd maar het lukt me niet deze aan de praat te krijgen. Krijg steeds

Invalid Card.

Keys zijn goed dat weet ik zeker.

Gebruik je een gewone serieel kabel of een null modem kabel en hoe ga ik dan verder? B.v. Irdeto selekteren Provider selekteren log symbool selekteren en dan connect?

Avensis

Geplaatst:

Hallo Avensis,

Ben toevallig net bezig met WB 3990.

Ik gebruik een seriële kabel en een extra voeding van 9 Volt. Dit met de AmonCam 4.4 en de d- Box. Om bijv. Stream in Irdeto open te krijgen gebruik ik gewoon de configuratie van WB.

Daarna stel ik de provider in op Stream en open "Edit" Hier vul ik de juiste Prov. ID en de juiste PMK in. Plain Keys vond ik niet op het net omdat die zo vaak veranderen.

Daarna connecten en de cam resetten (door de season even uit en in doen) en bij mij kreeg ik bijna direct een EMM en daarna beeld.

Jij kunt vast meer dan ik. Wat mij niet lukt is om zo de "Polsat" aan de praat te krijgen.

Ik hoop dat je mijn info kunt gebruiken.

Gr.v/d realist

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

polsat bijna hetzelfde.

Provider op PEHLA, rechts op nagra, keys invullen op polsat.

wat ik daarna deed. Reciever uit, wallbanger op connect, receiver aan. klaar

There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!

Geplaatst:

Groko bedankt,

Heb je mijn PM ontvangen?

Voolopig lukt het mij nog steeds niet om Polsat te ontvangen.

Het vreemde is dat ik de ECM's binnen log met de melding Signature OK en toch blijf ik maar tegen dat gestreepte beeld van "infodia" aankijken.

Waarom zou ik dan toch geen beeld hebben? Wie weet iets.

Gr. V/d realist

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

Ben er uit.

In het verleden logde ik ook de communicatie tussen Cam en Card. Dit doe je door het zonnebrilletje aan te klikken. Als je nu dat brilletje aanklikt krijg je een aantal keren cam extracted te zien en uiteindelijk Invalid Card. Met het brilletje uitgeschakeld gaat het wel goed op de Hummie. Nou ja goed ben nu al meer als 12 uur aan het loggen voor de 12 41 xx maar nog geen resultaat.

Avensis

Heeft iemand hier toevallig nog CB20SPY of fiREwIRE? Ja dan graag een PM

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen