Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Ik heb dus niet een keer meegemaakt dat ik dubbel beeld zag met de 808 Ik heb onlangs deze set geinstalleerd bij een kennis. Nou, ik heb echt dubbel gezien zonder dat er een module uberhaupt inzat ! (ook geen card in de ingebouwde VIA kaartlezer) Dubbel beeld was weg na even uit/aan te zetten. Dat met die satposities geloof ik graag, onlangs het probleem bij een kennis gehad dat ik een motor op dak geplaatst had, maar nadien bleek dat de motor zelf ze niet vasthield ;-) (met een andere motor naast de ontvanger getest, toen ging het goed, motor word nu omgeruild) De menu's zal wel wennen zijn, maar ik heb liever gewone text menu's. (maar goed ik had geen tijd om de manual te lezen, de gehuurde ladder moest terug ;-) een trage zapper, maar verder het is een mooi klein ontvangertje, en werkt ook met de Axas CAM module heb ik gisteren getest. Wat me wel opviel is dat de module bijzonder warm werd in de zeer korte tijd dat ie erin zat. Bij mijn eigen ontvanger word ie maar net lauw ! ***geen-reclame***
Melle Geplaatst: 13 december 2002 Geplaatst: 13 december 2002 Inmiddels net dubbel beeld gezien in het menu . Zit hier bij me pa nu , beeld was ff wat donkerder en dubbel . idd uit en aan en klaar was klara , maar wel vreemd fenomeen . Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
cor11 Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 hoi ik heb dezelfde set alleen valt bij mij het beeld steeds zwart om het uur of zo en moet dan de tuner gewoon uitzetten om weer beeld te krijgen heb jij daar geen last van ? heb op mm al penta crypt 1.9 er op gezet maar probleem blijft welke sotware versie gebruik jij ? groetjes cor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen