crazymans Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 Helaas kan ik niet antwoorden op dit Topic Daarom maar even zo. Mijn korte ervaringen (2 dgn.) met AXAS zijn dat het een volwaardig alternatief is, maar niet beter dan het origineel.Terwijl iedereen lijkt te roepen dat hij stabieler is ,sneller zapt, of minder warm wordt, heb ik daar weinig van gemerkt. Na een half jaartje ervaring met een originele 1.02 MM in een Topfield en Echostar, heb ik vorige week via internet een AXAS besteld. Reuzeblij constateerde ik dat reeds de volgende dag de postbode had geprobeerd het pakketje uit ********** aan te bieden. Vervolgens bleek het ook nog (voor nog geen 190 euro incl. verzendkosten) de gewenste module zelfs met voorgeinstalleerde Duitse versie PC. 1.09 te bevatten! Hij werkte dus direct op de Topfield en de Echostar, alleen bij de Echostar kreeg ik telkens na 5-30 min. intensief zappen dat het beeld zwart werd op de gecodeerde zenders (even uit/aan verhielp dit). Eerst maar even beide modules van dezelfde software en identieke smartcard voorzien (PC. 1.09 ned op de MM v1.02 en ook op de AXAS model:44Y2 versie 1.42, Fun4 met flash v43 en intersat eeprom). Daarna veel zappen om het goed te testen ... Het probleem dat het beeld zwart werd deed zich meerdere malen voor op mijn Echostar. Je moet wel verwoed zapper zijn om er last van te krijgen (en veel verschillende coderingen proberen), maar op de Topfield doet het zich toch niet voor! Vervolgens nog eens langer in de Topfield getest, en daar werkt hij net zo goed als de originele MM! Wel kreeg ik 3x op dezelfde avond "Initializing ....." meldingen, met de originele MM zie ik die gemiddeld 1x per week. Maar dit hoeft niet te betekenen dat dit niet met de originele MM had kunnen gebeuren! Ik ben blij dat ik hem heb, maar ben reuze benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers (vooral ook op langere termijn)! Zodra ik in de komende weken wat ontdek, laat ik het zeker weten. --------------------------------- Leg mij nu eens uit wat ******** aan dit verhaal toevoegde? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten