Gast Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 Wallbanger werkt perfekt op Irdeto, maar niet met s*c* en de andere. Alle keys en instellingen staan goed. Krijg alleen maar "Answer to reset ". Wat doe ik verkeerd ? Heb alles van het forum al eens doorgenomen, maar nog geen oplossing gevonden.
Humax_Satelliet Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 Hoi KingKong heb je Wallbanger links in het menu op mediaguard staan en dan een aston cam er in zitten dan moet het lukken. en dan de port settings Parity Even Data Bits 8 Stop Bits 2 ATR Rate 11520 Data Rate 11520 Verder niks aangevinkt Het kan natuurlijk ook in de ingebouwde cam Irdeto moet je Wallbanger wel op MGuard zetten. Settings Parity None Data Bits 8 Stop Bits 1 ATR Rate 9600 Data Rate 9600 Verder niks aangevinkt Zo werkt het bij mij prima En zorg dat je goede keys hebt voor Wallbanger zijn te verkrijgen bij satkoos Succes en groetjes Boeiski 1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax 88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light
Gast Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 Hello Boeiski, Alles is OK.Ik heb de fout gemaakt om vanuit Mediaguard te loggen ipv vanuit Irdeto en dan op de mode Mguard. Hartelijk dank
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen