Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Goedemiddag, kan iemand mij vertellen waar men voor een schappelijke prijs aan een Magic module + Magic programmer kan kommen en welke files men nodig heeft. Ten tweede weet iemand waar de site van B***S is gebleven ik had deze site vast staan maar hij is weer disconnected zodra iemand het weet laat het aub weten. met vriendelijke groet, Olav12
Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Je kan ook een axas module nemen met mm progger erbij Werkt hetzelfde als de mm heb hem vandaaf hier kunnen testen in een hyundai 830 waar je hem kan kopen mag ik niet zeggen hier ik pm je wel een adres file mag je hier niet geven maar b*r*s is met vakantie maar als je met google zoekt vindt je er genoeg
Gast Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 wat is jou ervaring met de axas in de 830? met 1.09 loopt ie steeds vast bij mij.
Gast Geplaatst: 4 december 2002 Geplaatst: 4 december 2002 Ik heb maar maar even kunnen testen Maar dat vastlopen heeft de orginele mm ook in mijn 830 mits je de juiste crypt erin hebt en de juiste flash versie Welke crypt en flash is steeds weer anders kwestie van testen. Ik gebruik op mijn orginele mm tertracrypt en de flash *nt*rs*t Dus gewoon testen sccs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen