Gast Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 De funcard 5th. generetion is met zowel "***geen-reclame***", "Chipcat" en "Masterburner" moeilijk te programmeren. Krijg vaak error-melding, soms lukt het wel. Met de 4th. Generation heb ik nooit problemen. Ligt het misschien aan het grotere geheugen (521Kb) van deze kaart, of moeten de bovenstaande programma's anders ingesteld worden?
Gast Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Probeer je snelheid maar eens helemaal omlaag te zetten. Dan proggen, alles ok snelheid iets omhoog en weer proggen. Herhalen tot je de maximaal haalbare snelheid hebt gevonden. Avensis
Gast Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Nee hoor, ik gebruik fun 3, 4 en 5 allemaal met dezelfde instellingen zonder problemen.
ricow Geplaatst: 5 december 2002 Geplaatst: 5 december 2002 Ik heb een fun 4 maar in masterburner geef ik aan dat ik het type met 64kb (standaard fun 2)programeer als ik een fun 4 (256 kb) selecteer werken de files niet. Dit zou ook met een fun 5 moeten werken want deze is backwards compatible (zover ik weet tenminste) Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
Gast Geplaatst: 5 december 2002 Geplaatst: 5 december 2002 Heb het zo geprobeerd en werk nu wel. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen