Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er ontstaat weer eens wrijving hier en dat is een regelmatig terugkerend fenomeen helaas.

Dit board is UITSLUITEND nederlandstalig.

Als je anderstalige berichten aan de gemeenschap wilt meedelen, dan plaats je dus maar een link naar de betreffende URL, of je vertaalt het bericht.

Dus vanaf nu gaan we anderstalige berichten gewoon schrappen als er geen correcte nederlandse vertaling bij staat.

Dat betekent dus ook GEEN babelfish vertaling of een andere automatisch gegenereerde vertaling in het engels of duits. Hoe goed je het ook bedoelt.

Geplaatst:

Een kleine aanvulling. Een enkele keer maken we wel eens een uitzondering op deze regel als het onderwerp van dusdanig belang is dat meerdere leden hier hun voordeel bij hebben en dan ook uitsluitend in de Engelse taal (geen babbelvis vertalingen!)

Dat is een internationale voertaal die door de meeste Nederlanders goed te begrijpen is. Dit doen we ook alleen maar indien de persoon die het onderwerp wil starten vooraf overleg met ons pleegt.

Wij zijn tenslotte een volledig Nederlands board en goede anderstalige boards zijn er meer dan voldoende (zie links).

Tox.

Geplaatst:

En nog een aanvulling.

Ik wil geen postings meer zien dat Seca 2 gekraakt is, tenzij je die files zelf in handen hebt.

Dus ook niet als je het uit zeer betrouwbare bron hebt vernomen.

Zelfs niet als je ze bij je beste vriend hebt zien werken.

Alleen posten als je zelf de werkende files hebt die je zelf op een kaart kunt programmeren

En verder stuur je een kopie van die files naar mij of een van de andere mods ter controle.

Als je dat niet kunt, wil ik er hier niets over lezen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.