CB1 Geplaatst: 7 december 2002 Geplaatst: 7 december 2002 Ik heb zojuist gelezen dat cryptoworks een afgeleide van seca moet zijn. Ik denk dat dit geen com. link is en dus mag. Klik hier Dus is het op zich vreemd dat de algo niet bekend zou zijn. Afgezien dat de atr ook eindigt op 90 00 en dat je alle niet werkende files ook nog met een secaeditor kunt laden twijfel ik een beetje. Als je de providers op de originele kaart uitleest dan vind ik het een beetje rommelig aanzien. Maar goed dat even buitenwege. Programeer je een fta file op je kaartje kan je met een crypto mosc programma toch nog deze kaart openen. Hij geeft een atr (iets anders dan de originele) Zou dit de melding van please check card kunnen zijn. Org atr ** ** ** ** 54 C4 02 00 8F F1 90 00 gw krt ** ** ** ** 00 54 C4 02 07 8F F1 90 00 Normaal zou het niet uit maken of de gehele atr bekend was want alle kaartjes zouden deze atr moeten hebben. Maar goed men kan niet voorzichtig genoeg zijn. De sterretjes zijn exact identiek. Zoals je ziet is er voor de gw kaart een byte meer aanwezig. Wie kan mij helpen aan een editor voor deze files. Picbineditor is niet zo heel geschikt. Alle voorstellen zijn welkom. gr cb1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen