Gast Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Misschien is dit een domme vraag, maar is het mogelijk om met een aston cam 1.05 in een laptop een gold kaart te laden?? Ik heb dat eens vernomen van een persoon, heb wel op het web gevonden om er bestanden mee te vergrendelen maar is ook al. Weet hier iemand iets van?
FredjeV Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 je kan de aston in een laptop steken en de drivers van internet af halen om hem te herkennen, of je daadwerkelijk ook de gold kan bewerken/lezen heb ik geen flauw idee. Het in de laptop steken van de aston wordt meestal gedaan om de interne software te patchen. Maar wees er wel voorzichtig mee, het schijnt dat het allemaal heeel gemakkelijk stuk gaat!! fred Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 10 december 2002 Geplaatst: 10 december 2002 Ok, ik denk dat er inderdaad niet veel mee azan te vangen is anders zou er wel meer over te vinden zijn. ik heb er ook iets over gevonden over het upgraden van de firmware maar is toch niet nodig. Toch bedankt voor de respons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen