Gast Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Hoi, Ik heb een humax5400z met laatste patch (ToH2.0) en een funcard. Ik heb gehoord dat het mogelijk is om met een autoupdate hex.file auto. keys voor tv cab* te verversen zonder dit handmatig te moeten doen. Kan iemand me daar mee helpen? Thanks
Victor Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 alleen als je een nagra cam of magic module hebt. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
elnino Geplaatst: 10 december 2002 Geplaatst: 10 december 2002 als ik een magicmodule heb. hoe doe ik dat au?
mojo-jojo Geplaatst: 10 december 2002 Geplaatst: 10 december 2002 lezen Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Gast Geplaatst: 10 december 2002 Geplaatst: 10 december 2002 en hie zit het met programma tv97(todos via), deze is voor via digital en het werkt volgens zackyfiles ook op een funcard. Of heb ik het verkeerd?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen