Gast Geplaatst: 12 december 2002 Geplaatst: 12 december 2002 Wat is de stand van zaken momenteel? Wat is er van een originele seca2 kaart uit te lezen en wat niet. Zijn bijv. de cardserial, PPUA, PMK uit te lezen en zoja, waarmee. Ik heb nl. in een oude posting gelezen dat in een XSAT 410, een gold kaart van keys wordt voorzien als de goldkaart dezelfde cardserial, PPUA, PMK heeft als een originele kaart. (Ze moeten dan beide in de XSAT zitten) Ik heb dit getest en dit werkt. Ik wilde dit ook proberen met een Seca 2 kaart.
Gast Geplaatst: 12 december 2002 Geplaatst: 12 december 2002 Hoezo Pfff, ik ben geen Kimble of Azazel, maar wil dit gewoon proberen. En met "pffff" help je me niet echt. gouden tip?
Gerdy Geplaatst: 12 december 2002 Geplaatst: 12 december 2002 Citaat: Wat is de stand van zaken momenteel? De stand van zaken kun je hier in dit forum vinden en wat er niet staat, bestaat gewoonweg nog niet. Als jij wat betreft seca2 een "ontdekking" doet die een stap vooruit kan betekenen kan je het posten. Alle concrete RESULTATEN zijn welkom. Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen