Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Waar kan ik de software vinden om mijn magic cam te programmeren? Ik heb dreamload op mijn pc geplaatst maar wat nu?
Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Dreamload op je pc geplaatst ?????? Je moet je Magic module in dreamload stand zetten hoor. Dat doe je door in je reciever menu naar common interface te gaan en daar aan te geven dat je je ci cam (magic module dus) prepare for loading wil laten doen. Dan zet je je reciever uit en aan en kijk je weer in je common interface menu of hij in dreamload staat. zoja dan steek je je MM progger in je Magic module en programmeer je hem met de gewenst crypt software Kijk hier voor software etc magictrance succes
Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Dank U Benzie Ik bedoelde natuurlijk dat ik het programma magic load op mijn PC geplaatst had, maar de manier om de software (penta 1.09) naar mijn magic module te schrijven wist ik niet, zal dat direct proberen. dank U zal U laten weten of het gelukt is.
Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 succes gebruik een serieele kabel en stel de juiste com poort in in het magicload programma in ik hoor het wel
Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Benzie, Ik werk wel met een manhattan 5500 als ik naar common interface ga is het enige dat hij zegt slot A: Module not installed slo B: DVB cam dus ik kan helemaal geen prepare for loading laten doen, maar wat ik hier lees is dat om de magic module in dreamload stand te krijgen men de module driemaal zonder kaart uit de receiver moet halen.
Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Ja drie keer in en uit je reciever doen terwijl je in het common interface menu staat er moet dreamload komen te staan voor zover ik weet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen