Gast Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 ik heb de nieuwe secakeys van december op mijn goldcard gezet.....nu krijg ik WEL beeld op de normale zenders maar NIET op Canal+ (hooguit 5 seconden en dan komt er een vermelding ; steek kaart in decoder) wie weet waar dit aan zou kunnen liggen???
Gast Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 Geef eens wat meer uitleg wat betreft de reciever !! Zo kan er u hier niemand helpen hoor! Ligt toch waarschijnlijk aan de files denk ik. Succes
Gast Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 het gaat om de strong 8ooo....ik heb meerdere files gedownload en op mijn kaart gezet...nu krijg ik wel beeld op b.v. Rtl4 enz, maar als ik dan overschakel naar Canal+ dan krijg ik maar 5 tot 10 seconden beeld en dan krijg ik de melding "steek kaaart in decoder"...het ligt niet aan de Files want die heb ik ook op een andere decoder geprobeerd en daar was er geen probleem mee.
strongetje Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 radar, patch je strong naar MC2003R1. download het programma multicamedit. dit programma download vanzelf de nieuwste keys. zo ben je altijd up to date. mvg, Mark Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
Gast Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 Ik zit met precies hetzelfde probleem, alleen niet bij een strong. Ik vindt dit uitermate vreemd, omdat ie het eerst wel altijd gewoon gedaan heeft. Ik laat hier liever de orginele firmware in omdat ie niet van mij is.
Gast Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 Ik heb ook mc 2003 er op staan, mooi geen beeld bij ò.a. Premiere, en als ik via multicamedit mijn kaartje wil proggen dan al helemaal geen beeld, trouwens dit gaat vlgs. mij ook niet met een infinty USB daar je dus in Phoenix een com poort moet aangeven.Ik wil best elke dag updates via k*b* maar het moet wel werken graag. Geef eens een duidelijke uitleg want ik kom er niet uit. gr. Shimai
Gast Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 Ps vergeten ik heb dus ook een srt 8000 van Strong.
sat1 Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 stuur even een mailtje, ik denk dat ik je kan helpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen