Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb alles geinstaleerd en als ik de irdeto kaart er in duw krijg ik als pcmcia alleen socket1 te zien en geen dvb kaart

wat kan ik hier aan doen

Geplaatst:

ik weet niet of ik het goed omschreven had

ik doe mijn iredto pcmcia kaart in mijn pcmcia slot en krijg gelijk te zien socket1 en krijg geen kans om een driver tekiezen

wie helpt

Geplaatst:

het probleem is vanmiddag zag hij de kaart nog goed als dvb en naar een register probleem niet meer heb nu windows98 opnieuw geinstaleer nog niks wie helpt

Geplaatst:

Er zit een win98.inf bij.

Je kan je pcmcia kaartje in aparaatbeheer kiezen en de driven opnieuw instaleren.

Dan moet je deze driver voor de irdetomodule instaleren.

Dan zal hij hem zeker zien.

Dan de ini file aanpassen met welke binfile je wil laden en deze dan in de windows directory kopieren.

Dan zal het moeten werken.

gr cb1

Geplaatst:

heb het vanmorgen aan het draaien gekregen heb nu ook al 2 keer de dvb geladen eerst met 019 freecam en met 47se nu wil ik eigenlijk de 48b eropzetten en ik krijg niks meer geladen in de dvb module hij gaat laden en dan stop niks meer programma slaat vast

Geplaatst:

Duw de module eens in je reciever, kijk je wat voor een versie hij aan geeft, krijg je smd te staan bij provider, dan heb je 'm opgefuckt met verkeerde software, dan moet je hem opsturen, een adresje heb ik wel voor je.

Is mijzelf ook al overkomen.

Sucses.

Geplaatst:

hij geeft niks aan in de reciever

ga hem vandaag naar uden brengen kijken of hij nog in orde gemaakt kan worden ik hoop het wel zoals je al zegt het is gewoon zonde van deze module is niet meer aan tekomen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen