xfiles69 Geplaatst: 20 december 2002 Geplaatst: 20 december 2002 De software update van de xtreme NIET instaleren hier zit een fout in. Je menu veranderd namenlijk drastisch overal waar je kijkt staat "ENLISCH". Hij doet het voor de rest nog wel prima maar je moet het boekje erbij hebben om te kijken wat onder de diverse "englisch" toetsen zit. KNUDDE dus
xfiles69 Geplaatst: 21 december 2002 Auteur Geplaatst: 21 december 2002 Wonder boven wonder is de update nu weer goed. Ergens in het menu ,waar uiteraard het woord english stond,een knop bediend en alles was weer inorde. Welke dat was weet ik helaas niet meer. Na de update zitten de spellen erin en er is een demo optie toegevoegd voor de rest geen veranderingen. De serringseditor werkt nog steeds niet na de update. Wel uitlezen en bewerken in pc ,maar na terugzetten in reciever geen veranderingen
Gast Geplaatst: 21 december 2002 Geplaatst: 21 december 2002 Klopt, ik heb het ook gezien. Ik heb hem weer goed gekregen door de boel te "resetten" (je kunt ergens de default settings terug zetten).
Bink Geplaatst: 21 december 2002 Geplaatst: 21 december 2002 thanx for the tips guys!!! Probleem is dus dat je de reset-functie niet meer vindt, aangezien overal "ENGLISH" staat. Vandaar hier mijn instructie: Druk op je afst.bediening op: - MENU -zorg ervoor dat de bovenste balk geel is (dat is "setup") -ga nu in het voglende scherm naar de 1-na-onderste balk. Dit is de reset-functie. Druk op OK en wacht 10 seconden. Zo... dat scheelt veel paniek. Groeten Bink.
Gast Geplaatst: 22 december 2002 Geplaatst: 22 december 2002 ik zal er gelijk nu even naar kijken en hem insatlleren, bedankt voor de info yep alles werkt weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen