Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Hallo, heeft iemand van jullie ook het volgende probleem: bij de kanalen HAllmark, discovery channel, Animal planet en Eurosport heb ik geen beeld. Deze zitten op de zelfde transponder als bijv. RTL4, hier heb ik wel beeld. Bij canal+ rood duurt het een tijdje voor dat het geluidsignaal doorkomt. Zo nu en dan krijg ik ook de melding 'Tetracrypt press Exit' Ik gebruik, **********,fun4,Magic M. Tetracrypt op een Hyundai 830 CI. Voordat ik de software er opnieuw opzet is er misschien een andere oplossing. B.v.d. LeJaWe
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 De zenders die je niet meer kunt ontvangen zenden alleen uit in mediaguard.Die de ja wel nog kunt ontvangen in mediaguard en irdeto 1 .Dus zijn waarschijnlijk de med keys niet meer up to date?
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Nee, de keys zijn wel up to date. Ik heb de eeprom van Humax (B***S) geprobeerd en heb weer beeld, thnx to Jack. Waar het verschil in zit weet ik op dit moment nog niet.
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Heeft iedereen C+ is aan het stoeien,Voor MM gebreukers ff de Eeprom laden met(b*r*s) humax file,en hup daar is ie weer. Have FUN, Ray.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen