Satori Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Bij Dynamit is inmiddels de 6.10 te downloaden voor de 100/200/BCT1430. Daarnaast heb ik bij DBV deze versie zien staan voor de 120/220/BCT1630 Groeten Satori
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 hoi satori is de 6.10 wel goed ik heb het ook zien staan want ik heb nu versie 5.08 er in zitten heb ik nog een vraag ik heb een roter maar die draad gewoon recht dus die bug niet kan ik daar ook de histpsat mee ontvangen alvast bedankt gr
Satori Geplaatst: 28 december 2002 Auteur Geplaatst: 28 december 2002 Ik heb de 6.10 nog niet kunnen bekijken. Ik ben net thuis, dus dat wordt vanavond. Onderstaande zin van je: ik heb een roter maar die draad gewoon recht dus die bug niet begrijp ik niet. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 dat ie niet naar het brandt punt toe draaid
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 sateliet: voor zover ik jouw begrijp, heb je een motor die alleen maar verticaal om zijn eigen as kan draaien (een antenna rotor). En je wilt een opstelling maken met die motor zodat hij de draaiing maakt die noodzakelijk is om andere sattelieten te onvangen zoals hotbird, astra, sirius, hispa. Om dit te kunnen moet de schotel de "clark belt" kunnen volgen. dit kan gedaan worden door de bovenste stuk van de verikale pijp aan waar je motor aan vastzit 8 graden te buigen. Dit heb ik ooit zo onthouden en heb gezien dat het werkt. Alleen ik kan je niet met zekerheid zeggen dat het 8 graden moet zijn, kan iemand dit verifieeren. p.s. weet niet of je vraag bij de juiste topic zit afwachten maar. succes
Satori Geplaatst: 28 december 2002 Auteur Geplaatst: 28 december 2002 @Satelliet, Bedankt voor de uitleg. Ik heb geen ervaring met draaibare systemen en kan je hier dus niet mee helpen. Sorry. Maar het lijkt me dat er anderen zijn, die ook zo'n opstelling hebben en die met plezier hun kennis en ervaring willen delen. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 oke bedankt ik ga het proberen want ik krijg de sirus en de hotburd en de astra je hoort het van mij als het lukt alvast bedankt gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen