Ga naar inhoud


seca2 kaart werkt in seca1 blokker.


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,

de kans dat ik wordt uitgekafferd bestaat,maar ik riskeer me toch.Uit postings heb ik begrepen dat het updaten van een seca2 kaart met hetzelfde commando gebeurt dan als een seca1 kaart nml met het comando c1 40 enz enz.Ik heb hier een originele seca2 kaart en nog een oude seca1 blokker liggen die het c1 40 commando blokt en de rest doorlaat,en ik kan desnoods met foto's bewijzen dat een seca2 kaart speelt als je die in een seca1 blokker steekt en deze op zijn beurt in een aston module.Ik heb de kaart zo een dag laten spelen zonder problemen.Nu vraag ik mij af,als seca2 nu zoveel verschilt dan seca1.Misschien totaal nuteloos deze posting ik weet het niet.Momenteel is er nog geen nut c1 40 commando's te blokken omdat de kaart door onszelf nog niet te bewerken is.Dat kan misschien betekenen als je zoals seca1 de bpm weer kan aanpassen,je gebruik kan maken van een oude seca1 blokker om te verhinderen dat ze die terug zetten.Als dit ooit mogelijk wordt te spelen met een originele kaart wachten we rustig af.

Link naar reactie
Delen op andere sites


je heb gelijk in verband met de blokker,het is weer een stapje vooruit door ons zo te helpen kunnen we toch bereiken wat we willen en diegene die hier aleen maar post om iemand uit te schelden die hoort hier niet thuis.in plaats van iemand uit te schelden redeneer of bestrudeer iets met vriendelijke groeten cosenza

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Goed, nu even weer terug naar het oorspronkelijke onderwerp. Veel weet ik niet van SECA2 maar ik heb uit een andere posting op dit forum, hier, begrepen dat de PBM 'plain' is. Kortom, ik denk dat het niet onrealistisch is dat dit gaat werken. Maargoed, dan moeten we de PBM wel kunnen wijzigen.

Om daar even op door te geen, ik heb me nooit in het SECA protocol verdiept, maar die PBM wordt naar de kaart gestuurd, is die op dat moment ook plain? Dan zou je namenlijk met een ander type blokker de PBM kunnen vervangen door een uitgebreidere PBM. Of is de PBM dan wel gecodeerd... nouja, hoop dat dit toch een kleine toevoeging is.

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in spanje kijken er al veel mensen met een AVR-8EW blokker en een minimale abo het hele pakket, zonder de taquillas jammer genoeg, ook met kaarten die niet meer aangemeldt zijn kunnen ze nog enige tijd kijken.

Dit komt voort uit het Sandra file en samen met funmagic kan je de opties van de blokker instellen voor de doeleinde waarvoor je blokker wilt gebruiken, logs of andere studies.

Ik ben er sinds kort mee bezig en heb het nog niet draaiend maar zodra ik weer een beetje tijd hebt ga ik weer experimenteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@joepie.

Slaat dit op mij?

Dan moet je even uitleggen waarom ik jaloers moet zijn.

Ik heb alle 6in1 en cryptoworks compleet open dus ik zou niet weten waar ik jaloers op moet zijn.

Seca2 is voor iedereen afwachte.

Ik ben hier ook wel mee bezig maar doe hier beslist GEEN uitlatingen over.

 

gr cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...