Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo mede studenten,

ik ben hier bezig met studie naar een funcard, en vind files met hierin een eep_ext.hex en een flash.hex. Volgens mij moet ik ook nog een int_eep.hex hebben om een funcard te schrijven.

of is het zo dat ik deze int_eep.hex niet in ***geen-reclame*** hoef te laden zodat hij bij het schrijven deze gegevens dan ook niet overschrijft op mijn card...?

gebruik phlps dsx 6073 V10, mastera III en een funcard.

wie helpt mij.

Geplaatst:

de leerstof voor studenten vind je bij Duwgati.

Als je ***geen-reclame*** gebruikt dan kan je een interne eeprom meeladen; maar dat hoeft niet als hij in je filesetje ontbreekt.

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Geplaatst:

Volgens mij moet je bij het gebruik van xin1 files de int eeprom stap overslaan. Staat inderdaad ook goed uitgelegd in de funprom beschrijving van duwgati

Geplaatst:

Het is inderdaad zo dat, wanneer je een fun wilt gaan maken, je alleen de FLASH en de Eeprom moet laden. Met chipcat heb je maar 2 posities om wat in te voeren, dus da's makkelijk. De Flash in het eerste 'slot' en de EXT_EEprom in de tweede en fikken maar.

Bij FUN files voor gepatchte Seca-bakken heb je vaak ook nog een INT eeprom die je kan gebruiken. Dus voor de overige machines kun je te werk gaan zoals in de eerste omschrijving.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen